Som du vet så kommer en kul helg, 10-12 november när vi arrangerar ett stort event för oss, nämligen För-VM, även kallat EFT. Herrlandslaget och U19 kommer till Baltiska Hallen och möter Schweiz, Tjeckien och Finland. Till detta kommer vi behöva all hjälp vi kan få då om vi klarar av alla roller så får vi som klubb en bra ersättning och det är bra träning inför kommande VM som sker december 2024 :)
Alla som är med och hjälper till får bla:
Vi börjar få ihop flera roller men behöver fortfarande fler att fylla. Nedan kommer de olika rollerna och tiderna vi behöver hjälp med. Kanske kan du 2h eller en hel dag?
Meddela gärna [email protected] vilken/vilka dagar och roller du skulle kunna.
Har du även frågor så kontakta Jakob.
Sekretariat:
Sekretariat - innebär (1 huvudansvarig samt 2 till utvisning, 1 tidtagning, 1 liverapportering, 1 matchprotokoll)
Fredag 10-12
Fredag 13-15
Fredag 15.45-17.45
Lördag 9.30-11.30
Söndag 9-11
Söndag 9.15-11.15
Söndag 12-14
Söndag 14.30-16.30
VIP:
Det kommer ske event i en VIP-lounge där vi behöver folk som kan hålla ordning och reda och hjälpa till med att ta fram mat och dryck eller se till att endast de med behörighet får gå in.
Fredag 9-15
Fredag 15-21
Lördag 8.30-14
Lördag 14-20
Söndag 8-12
Söndag 12-16.30
Funktionärsvärd:
Hjälp till så att alla funktionärer välkomnas och får mat och dryck och pepp för att hålla igång alla timmar
Fredag 8-14, 14-21
Lördag 8-14, 14-21
Söndag 8-13, 13-18
Entre:
I entrén scannar du biljetter och hälsar alla välkomna Alla dagar och tider. Från kl 8/9 till sista matchen.
Publikvärd:
Vi behöver folk både på läktaren och vid entrén som kan visa rätt väg, svara på ev frågor och hålla ordning och reda.
Fredag 9.30-15.00
Lördag 9-14
Lördag 14-20
Söndag 8.30-12
Söndag 12-16.30
Sargvakter:
Fredag 10-12
Fredag 13-15
Lördag 17.45-19.45
Söndag 9-11
Söndag 9.15-11.15
Söndag 12-14
Söndag 14.30-16.30
Kiosk:
Hjälp till att ta fram så våra kioskar ser fräscha ut och sedan hjälp besökarna att köpa det de önskar. vi kommer även grilla och behöva hjälp med det. Vi behöver extra mycket folk under lördagen inför kl 15 då vi ska ha flera kioskar öppna.
Inspringsansvarig:
Vid varje match behöver vi flera barn som går med spelarna in och håller i handen. Till detta behöver vi någon som kan hålla kolla på alla barnen i ett väntrum.
Fanzone:
Det kommer ske lite aktiviteter för besökarna med hinderbana, prickskytte mm. Här hjälper du till att hålla ordning och ser till att alla får testa på. Fredag 9-10
Fredag 12-15
Lördag 8.30-14
Lördag 14-20
Söndag 8-12
Söndag 12-17
Finns det en roll du skulle kunna bidra med, så kontakta [email protected]
Ta gärna med andra vänner och släkt att hjälpa till.